2021-03-02 06:30Pressmeddelande

Gents lanserar stor nyhet

E-handlaren Gents lanserar årets största nyhet och bjuder in 200 kunder att ta del av överraskningen före alla andra. Söndagen den 7 mars kommer Gents hemsida att genomgå en förvandling med målet att skapa en online-fest för besökarna.

Föregående år var Gents starkaste någonsin med en tillväxt på nästan 30%. Efter att ha lanserat och lokalanpassat hemsidan i både Danmark och Tyskland sker nu nästa steg mot att bli världsledande inom manlig livsstil. För att låta kunderna vara en del av resan bjuder Gents in de 200 första kunderna som handlar den 7 mars till den stora överraskningen.

Vi vill visa våra kunder hur viktiga de är för oss genom att låta dem vara med på den här resan tillsammans med oss. Därför ska vi den 7 mars göra vårt bästa för att skapa en ordentlig online-fest för våra besökare på hemsidan, säger Gents marknadschef Sofie Okstad.

Dagen till ära kommer alla kunder få möjlighet att handla limiterade Mystery Boxar, generöst fyllda med exklusiva produkter utvalda av Gents experter. Någonting som blev en succé under Black Friday föregående år.

Som en del av upptakten inför den stora dagen kommer dessutom Gents marknadsavdelning ha ett livesänt marknadsmöte på Clubhouse torsdagen den 4 mars klockan 22:00, där det även kommer bjudas på en del överraskningar.

Håll ögonen öppna för att inte missa nyheten!