2019-11-29 12:03Pressmeddelande

Årets viktigaste fredag

Black Hours - Tid för förändringBlack Hours - Tid för förändring

Idag är en dag för förändring. E-handlaren Gents släppte i midnatt Black Hours- kalendern med syfte att stödja Prostatacancerförbundet. Unika erbjudanden släpps varje timme under dygnet och allt överskott går oavkortat till kampen mot prostatacancer.

Den omtalade överraskningsluckan blev den prisbelönta och hyllade magikern Pontus Lindman. Genom att skänka 10 000 kronor till Prostatacancerförbundet får ditt företag eller sällskap en nervkittlande show i världsklass. För den lite vågade erbjuds en sparringmatch med den flerfaldige världsmästaren Badou Jack på hans hemmaplan i Las Vegas - något som annars inte går att köpa. Detta och mycket mer finns idag tillgängligt på Black Hours hos Gents.

- Det är sällan man får chansen till sådana här erbjudanden, säger Gents VD Laszlo Varga. För 10 000 kronor kan man luncha med en av Sveriges intressantaste investerare Per H Börjesson, eller lyssna på en av landets mest anlitade föreläsare Jonas Hammarberg till halva priset. När så många är ute på nätet för att fynda tycker vi att det är en ypperlig chans att belysa en välgörenhet som står oss nära. Här får företag och privatpersoner unika erbjudanden till riktigt bra priser samtidigt som man stödjer en god sak. En så kallad win-win.

Se alla erbjudanden här: https://www.gents.se/page/blackhours

Läs mer här: https://press.gents.se/posts/pressreleases/en-black-friday-utover-det-vanliga

För mer information om Black Hours kontakta:

blackhours@gents.com

Gents är ledande på manlig livsstil. Hos Gents finner män kunskap, inspiration och ett handplockat sortiment av det bästa inom hud- och hårvård, dofter, rakning och accessoarer. Gents är ledande i Norden på manlig livsstil. Hos Gents finner män kunskap, inspiration och ett handplockat sortiment av det bästa inom hud- och hårvård, dofter, rakning och accessoarer. De fler än 3.000 produkterna är utvalda av Gents barberare, frisörer, hudterapeuter, doftkonsulter och produktexperter för sin funktion och kvalitet, och de säljs till kunder över hela världen genom internetbutiken Gents.se samt de fysiska butikerna Gents Barber & Shop och Gents Barber & Perfume Bar.