2022-02-21 13:00Pressmeddelande

Gents kör Nattshopping och hoppas att Putin förstår symboliken

Gents nattshoppingGents nattshopping

För att fira den sällsynta numerologiska tilldragelsen 22/2 -22 öppnas kl 22.22 dammluckorna till vårens Nattshopping. I segmentet finns spännande varor till kraftigt reducerade priser och ett fåtal Mystery Boxes med överraskande innehåll.

Det är andra gången Gents kör konceptet nattshopping. Första gången eventet ägde rum resulterade det i ett högt tryck på sidan, så pass högt att sidan till slut kraschade.

Denna gången har Gents spetsat startfältet med bland annat en feltryckt version av Nasomattos Blamage, ett samlarobjekt och raritet inom den globala parfymvärlden och förhoppningsvis föremål för stort intresse, samt ett rakset med handtag av svarta swarovski-kristaller.

Fångande fakta:
22/2 -22 representerar den sista av de så kallade 222-dagarna av detta århundrade. Detta är slutet på en 222-sekvens som startade år 2000, med 2002, 2020 och 2022 som andra nyckelår. Vi kommer inte att se denna sekvens igen förrän 2/2 2222.

Numerologi är tron på olika tals innebörd. Enligt denna lära refererar siffran 2 till tvåsamheten: partnerskap, relationer och balans. Energin kring siffran 2 cirklar kring kompromiss, acceptans, medkänsla, samarbete och harmoni. När siffran 2 kommer i en sekvens om 222 är energin superladdad. Oavsett om du handlar på Gents nattshopping eller inte, missa inte denna chans att superladda din omgivning med acceptans, medkänsla och samarbete. Aldrig har vi behövt det så väl som nu. Särskilt Putin.

Lägg in Nattshopping i din kalender här:
Google kalender
Andra kalenderar

Se hela startfältet för nattshoppingen här